Шановні учні 8 класу. Тема
сьогоднішнього уроку: «Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна
мережа. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та
охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості».
Природно-заповідний
фонд — це ділянки суходолу та водного простору, природні
комплекси яких мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну
та іншу цінність. Вони перебувають під охороною держави з метою збереження
природної різноманітності ландшафтів, генофонду рослинного і тваринного світу,
підтримання загального екологічного балансу. Українською державою визнано розвиток
заповідної справи одним з найважливіших пріоритетів довгострокової державної
політики України. Спеціальним уповноваженим органом Державного управління в
галузі організації, охорони і використання природно-заповідного фонду є
Міністерство охорони навколишнього природного середовища України.
Прочитайте § 47, складіть конспект уроку давши відповіді
на питання:
1.Основні види
природоохоронних територій та об’єктів.
2. Що таке
національна екологічна мережа?
3. За картою на
стор.193 підручника «Природно-заповідний
фонд України» поясніть, у якій
фізико-географічній зоні чи країні України створено щільну низку
природоохоронних об’єктів.
Географічний
практикум. За картою «Природно-заповідний
фонд України» знайдіть біосферні
заповідники: Асканія-Нова, Карпатський, Чорноморський, Дунайський; природні
заповідники: Карадазький, Український степовий, Медобори, Канівський, Поліський; національні
природні парки: Карпатський, Швацький, Синевір, Подільські Товтри; регіональний
ландшафтний парк «Меотида».
Перегляньте відео:
Пройдіть онлайн тестування за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар