понеділок, 30 березня 2020 р.

31 березня, географія 8 клас


         Шановні учні 8 класу. Тема сьогоднішнього уроку: «Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості».
Природно-заповідний фонд — це ділянки суходолу та водного простору, природні комплекси яких мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність. Вони перебувають під охороною держави з метою збереження природної різноманітності ландшафтів, генофонду рослинного і тваринного світу, підтримання загального екологічного балансу. Українською державою визнано розвиток заповідної справи одним з найважливіших пріоритетів довгострокової державної політики України. Спеціальним уповноваженим органом Державного управління в галузі організації, охорони і використання природно-заповідного фонду є Міністерство охорони навколишнього природного середовища України.
Прочитайте § 47, складіть конспект уроку давши відповіді на питання:
1.Основні види природоохоронних територій та об’єктів.
2. Що таке національна екологічна мережа?
3. За картою на стор.193 підручника  «Природно-заповідний фонд України» поясніть, у якій фізико-географічній зоні чи країні України створено щільну низку природоохоронних об’єктів.
      Географічний практикум. За картою  «Природно-заповідний фонд України»  знайдіть біосферні заповідники: Асканія-Нова, Карпат­ський, Чорноморський, Дунайський; природні заповідники: Карадазький, Український степовий, Медобори, Канівський, Поліський; національні природні парки: Карпатський, Швацький, Синевір, Подільські Товтри; регіональний ландшафтний парк «Меотида».
Перегляньте відео:

Пройдіть онлайн тестування за посиланням:
 Домашнє завдання: повторити  §§35-47, підготуватись до самостійної роботи


Немає коментарів:

Дописати коментар